Az Iránytű Tanoda Univerzuma

Példakép-rendszer Saját fejlesztésű fejlesztő játékok Zsák röpi Bástya játék Áll az alku? Fejlesztés: párban együttműködés, kéz és kar koordináció fejlesztése. A játék lényege a röplabdához hasonlóan a labda másik térfélen való földre juttatása zsákok segítségével. A labdát elkapni és kilőni is csak a zsákokkal lehetséges. Fejlesztés: csapatmunka, csapatszellem, integráció és közösségépítő erő. A játék lényege a kidobóhoz hasonló, azonban itt nem egymást kell kidobni a csapatoknak, hanem az ellenfél csapat bástyájaként egy automgumin álló játékost. A csapat többi tagjának, aki nem bástya, feladata minden áron védeni a bástyát és támadni az ellenfél bástyáját is. Kiváló játék belevaló közösséget építeni, illetve az új gyermekek beilleszkedésének megkönnyítésére is kiválóan alkalmas. Áll az alku? Az azonos nevű népszerű televíziós műsor saját formátumú adaptációja. A különbség, hogy itt nem táskákat nyújtunk, hanem óriási számozott borítékokat, de a játék maga ugyan azon menetben zajlik mint a TV-ben. Egy játékost kisorsolunk, majd sorra nyitjuk a borítékokat, melyek mindegyikében különböző értékű Karát (tanodai pénzünk) szerepel. A Karát Bank Elnöke időnként ajánlatot tesz, amit a játékos vagy elfogad, vagy nem. A játék egy humoros műsorvezetővel amelett, hogy szórakoztató, fejleszti a gyermekek döntési képessegeit, az élethez hasonló helyzeteket produkálva, segít kialakítani a realis értékeket, érték ítéletet. Tanodánk egyik büszkesége. Modellprogramunk és a sikeres működésünk egyik alapja, hogy legyenek a gyerekeknek példaképeik, olyan személyek akik pozitiv mintával szolgálnak. A mi tanodánk, ezen a területen két fronton is jól szerepel, mivel vannak egyetemista korú és sajátos tanodásaink közül a nagyobb, idősebb korú fiataljaink. A már említett indián törzsi Megállapodás egyik része ugyan is, hogy a nagyobbaknak példát kell mutatni a kisebbjeink számára a mindennapokban! Ezt elősegítve, napi szinten vannak a felsős diákjaink a kisebb társaikhoz beosztva, úgynevezett segítőként. A segítség formája lehet közös tanulás, vagy az oktatóknak nyújtott segítség, de közös feladat megoldás is, ami során nem csak a segített, de a segítő is fejlődik!

RkJQdWJsaXNoZXIy MjIzNzg=